30 Nisan 2013 Salı

rüya gibi....bir yaz evi......


12 yorum:

  1. hakikaten rüya gibiymiş.

    YanıtlaSil
  2. Sabah sabah ne kadar güzel başladı günün bu ev ile: )

    Bayıldım, pencere onundeki sedirde oturmak isterdim, düzenli derli toplu dolapları çok severim, o havlular nasıl da güzel yerleştirilmiş, kapı önündeki bavul bile çok güzel: )

    Manzara mı ona diyecek söz bulamıyorum: ) Enfes...

    YanıtlaSil
  3. En "yaz evi olacaksa böyle olsun !" Dedirtiyor insana.

    YanıtlaSil
  4. manzarasi, sominesi ve orada citirdayacak kozalaklariyla diger mevsimlerine de talibim ben bu evin :) .

    YanıtlaSil
  5. pencere önüne bayıldım.
    bayılmadığım kare varmış gibi sanki.

    YanıtlaSil
  6. Çabuk biten güzel bir rüya hem de :) Benim de olsun böyle rüya gibi evim lütfen :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ev mi? cennet köşesi...Ba-yıl-dım...Ahhhhhhhhhhh ah...

    YanıtlaSil
  8. İstyorum bu evi Cepaynam valla istiyorum :) bayıldım ya.

    YanıtlaSil
  9. Evin konumu, manzarası şahane...
    Ben mavi pencerenin altına yapılan divan tarzı oturma kısmına bayıldım.

    YanıtlaSil
  10. pencere önü muhteşem!

    YanıtlaSil
  11. a...evet bu ev bir numaram oldu benim.)
    şimdi orada olmak vardı!
    teşekkürler cepaynam...
    zevkli seçimlerine ve
    sunumlarına bayılıyorum:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil